KONKURS TERAZ POLSKA Promocja i Rozwój

ulotka A4 +pasek

Szanowni Państwo,

jest mi niezmiernie miło poinformować, że ruszyła kolejna – IX edycja konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą konkurencyjności, innowacyjności i promocji Polski.

W tym roku tematyka konkursu została poszerzona o zagadnienia dotyczące konkurencyjności i innowacyjności gospodarki polskiej.

Ponadto, jak dotychczas oczekujemy na prace z zakresu marketingu terytorialnego i narodowego.

Ze szczegółowymi informacjami można zapoznać się w „Regulaminie konkursu”, zamieszczonym na stronie Terazpolska.pl w zakładce „Konkurs prac magisterskich”.

Atutem konkursu są atrakcyjne nagrody pieniężne oraz uroczysta oprawa gali finałowej, odbywającej się z udziałem przedstawicieli Prezydenta RP, ministrów oraz reprezentantów świata nauki. Imprezą towarzyszącą jest konferencja naukowa „Promocja Polski – wyzwania przed nauką i praktyką”.

Konkurs „Teraz Polska Promocja i Rozwój” zyskał status jednego z najpopularniejszych i zarazem najbardziej prestiżowych konkursów prac magisterskich w naszym kraju. Udział w nim wpływa pozytywnie na wizerunek laureatów i zwiększa prestiż ich macierzystych uczelni oraz promotorów. Informacje o konkursie trafiają do mediów ogólnopolskich, regionalnych i studenckich.

KONKURS TERAZ POLSKA PROMOCJA I ROZWÓJ

TEMATYKA KONKURSU

WYDZIAŁ HASŁA GŁÓWNE HASŁA UZUPEŁNIAJĄCE
  • EKONOMIA
  • FINANSE
  • STUDIA LOKALNE I REGIONALNE
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:

  • INNOWACYJNOŚĆ
  • PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
  • KONKURENCYJNOŚĆ
  • rozwój i wspieranie przedsiębiorczości
  • konkurencyjność i innowacyjność polskich produktów, firm, branż i regionów
  • badania i rozwój
  • rozwój społeczno-ekonomiczny miast i regionów
  • umiędzynarodowienie polskiej Gospodarki
  • rynki finansowe a rozwój i konkurencyjność Polski
  • strategie rozwoju i strategie marketingowe miast i regionów
  • marka Polski, promocja kraju w świecie, jego regionów i produktów
  • SOCJOLOGIA
  • PSYCHOLOGIA
  • NAUKI SPOŁECZNE
  • FILOZOFIA
  • PRAWO I ADMINISTRACJA
  • KULTUROZNAWSTWO
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:

  • LUDZIE
  • POTENCJAŁ
  • UWARUNKOWANIA
  • marka Polska, promocja Polski w świecie
  • wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
  • dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
  • instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności i rozwoju Polski (system prawny, sfera edukacji i nauki, instytucje wsparcia biznesu i in.)
  • marketing polskich miast i regionów
  • spójność społeczno-ekonomiczna Polski, społeczne i demograficzne wyzwania Rozwoju
  • rola kapitału ludzkiego, intelektualnego i społecznego w rozwoju Polski
  • NAUKI POLITYCZNE
  • DZIENNIKARSTWO
  • STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE
POLSKA W ŚWIECIE:

  • TOŻSAMOŚĆ
  • WIZERUNEK
  • PROMOCJA
  • promocja Polski w świecie
  • Polska w stosunkach międzynarodowych
  • działania marketingowe polskich miast i regionów
  • promocja kulturalna i naukowa (w tym zarządzanie w kulturze i nauce, promocja kształcenia, innowacyjności i kreatywności, promocja polskich osiągnięć naukowych, edukacyjnych i kulturalnych w kraju i w świecie)
  • wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
  • WYDZIAŁY ROLNICZE I DOTYCZĄCE OBSZARÓW WIEJSKICH
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKIEGO ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH
  • rozwój, konkurencyjność i promocja sektora rolno-spożywczego
  • produkty i specjalności regionalne
  • międzynarodowa konkurencyjność sektora rolno-spożywczego
  • rozwój obszarów wiejskich
  • ZARZĄDZANIE
  • MARKETING
PROMOCJA POLSKICH OSIĄGNIĘĆ, DOBRE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA
  • marka Polska, promocja Polski w świecie
  • działania marketingowe polskich miast i regionów
  • międzynarodowe sukcesy polskich branż i firm
  • dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
  • skuteczność i efektywność strategii i narzędzi zarządzania i Marketingu
  • polskie branże/firmy/produkty flagowe, ich konkurencyjność, rozwój i promocja
  • TURYSTYKA
  • REKREACJA
  • SPORT
ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI, REKREACJI I SPORTU
  • rozwój i promocja turystyki (w tym konkurencyjność oferty turystycznej, turystyczna marka regionów i miast Polski)
  • konkurencyjność i promocja polskiego sportu (w tym promocji Polski poprzez sport i promocja polskiego sportu)
  • produkty i specjalności regionalne