Studia II stopnia- uzupełniające magisterskie

Aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym na studia drugiego stopnia (uzupełniające magisterskie), należy dostarczyć osobiście lub przesłać na adres uczelni (dziekanat, Aleje Jerozolimskie 98, piętro VI, 00-807 Warszawa) poniższe dokumenty:

  • dyplom ukończenia studiów* inżynierskich, licencjackich lub magisterskich – w oryginale, odpisie, kopii lub duplikat wydany przez władze  uczelni,
  • jedna fotografia (aktualna kolorowa, spełniająca wymagania zdjęcia do dowodu osobistego) o wymiarach 35 x 45 mm, na jasnym tle, bez nakrycia głowy (podpisana: imieniem, nazwiskiem i nr PESEL)
  • potwierdzenie zapłaty:
    • opłata rekrutacyjna 85 zł ,
    • legitymacja 22 zł,
  • Wypełnione PODANIE o przyjęcie w roku akademickim 2021/2022 na niestacjonarne studia II stopnia,
  • UMOWA o świadczenie usługi edukacyjnej na studiach niestacjonarnych II stopnia

*Dokumentem uprawniającym do podjęcia studiów drugiego stopnia jest dyplom ukończenia studiów (co najmniej tytuł licencjata). Jeśli w terminie składania dokumentów kandydat nie posiada jeszcze dokumentu dyplomu, może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu w terminie do 27 października 2021 roku lub 30 dni od daty wydania dyplomu przez uczelnię.

* Dyplomy studiów uzyskane poza granicami Polski muszą być opatrzone apostille lub poddane legalizacji. Ponadto, wszystkie dokumenty sporządzone w języku innym niż polski powinny być przetłumaczone na język polski przez polskiego tłumacza przysięgłego.

 

 

Pobierz dokumenty rekrutacyjne:

Studia niestacjonarne II stopień:

 

Rekrutacja