Oferta pracy

 

specjalista ds. obsługi sklepu internetowego z językiem niemieckim

 

Zakres obowiązków:

obsługa sklepu internetowego  (branża modowa)

odbieranie połączeń przychodzących od klientów

oddzwanianie do klientów w ramach zapytań mailowych

rejestrowanie dyspozycji klientów w systemie

obsługa korespondencji e-mail / chat

procesowanie reklamacji

 

Wymagania:

biegła znajomość języka niemieckiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego

zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem

nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta

kultura osobista, uprzejmość

umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania

 

Oferta:

stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

dodatkowe benefity (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna)

praca zmianowa – 8 godzinne zmiany (poniedziałek-piątek 08:30-21:30, oraz 2-3 soboty w miesiącu do odebrania w ciągu tygodnia 10:00-21:30)

możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej korporacji

szkolenia przygotowujące do pracy

 

Prosimy wysłać zgłoszenia na adres:

milena.ilczuk@randstad.pl