[:pl]
Szanowni Państwo,
jest mi niezmiernie miło poinformować, że ruszyła kolejna – IX edycja konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą konkurencyjności, innowacyjności i promocji Polski.
W tym roku tematyka konkursu została poszerzona o zagadnienia dotyczące konkurencyjności i innowacyjności gospodarki polskiej.
Ponadto, jak dotychczas oczekujemy na prace z zakresu marketingu terytorialnego i narodowego.
Ze szczegółowymi informacjami można zapoznać się w „Regulaminie konkursu”, zamieszczonym na stronie Terazpolska.pl w zakładce „Konkurs prac magisterskich”.
Atutem konkursu są atrakcyjne nagrody pieniężne oraz uroczysta oprawa gali finałowej, odbywającej się z udziałem przedstawicieli Prezydenta RP, ministrów oraz reprezentantów świata nauki. Imprezą towarzyszącą jest konferencja naukowa „Promocja Polski – wyzwania przed nauką i praktyką”.
Konkurs „Teraz Polska Promocja i Rozwój” zyskał status jednego z najpopularniejszych i zarazem najbardziej prestiżowych konkursów prac magisterskich w naszym kraju. Udział w nim wpływa pozytywnie na wizerunek laureatów i zwiększa prestiż ich macierzystych uczelni oraz promotorów. Informacje o konkursie trafiają do mediów ogólnopolskich, regionalnych i studenckich.
KONKURS TERAZ POLSKA PROMOCJA I ROZWÓJ
TEMATYKA KONKURSU
|
WYDZIAŁ |
HASŁA GŁÓWNE |
HASŁA UZUPEŁNIAJĄCE |
- EKONOMIA
- FINANSE
- STUDIA LOKALNE I REGIONALNE
|
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:
- INNOWACYJNOŚĆ
- PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
- KONKURENCYJNOŚĆ
|
- rozwój i wspieranie przedsiębiorczości
- konkurencyjność i innowacyjność polskich produktów, firm, branż i regionów
- badania i rozwój
- rozwój społeczno-ekonomiczny miast i regionów
- umiędzynarodowienie polskiej Gospodarki
- rynki finansowe a rozwój i konkurencyjność Polski
- strategie rozwoju i strategie marketingowe miast i regionów
- marka Polski, promocja kraju w świecie, jego regionów i produktów
|
- SOCJOLOGIA
- PSYCHOLOGIA
- NAUKI SPOŁECZNE
- FILOZOFIA
- PRAWO I ADMINISTRACJA
- KULTUROZNAWSTWO
|
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:
- LUDZIE
- POTENCJAŁ
- UWARUNKOWANIA
|
- marka Polska, promocja Polski w świecie
- wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
- dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
- instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności i rozwoju Polski (system prawny, sfera edukacji i nauki, instytucje wsparcia biznesu i in.)
- marketing polskich miast i regionów
- spójność społeczno-ekonomiczna Polski, społeczne i demograficzne wyzwania Rozwoju
- rola kapitału ludzkiego, intelektualnego i społecznego w rozwoju Polski
|
- NAUKI POLITYCZNE
- DZIENNIKARSTWO
- STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE
|
POLSKA W ŚWIECIE:
- TOŻSAMOŚĆ
- WIZERUNEK
- PROMOCJA
|
- promocja Polski w świecie
- Polska w stosunkach międzynarodowych
- działania marketingowe polskich miast i regionów
- promocja kulturalna i naukowa (w tym zarządzanie w kulturze i nauce, promocja kształcenia, innowacyjności i kreatywności, promocja polskich osiągnięć naukowych, edukacyjnych i kulturalnych w kraju i w świecie)
- wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
|
- WYDZIAŁY ROLNICZE I DOTYCZĄCE OBSZARÓW WIEJSKICH
|
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKIEGO ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH |
- rozwój, konkurencyjność i promocja sektora rolno-spożywczego
- produkty i specjalności regionalne
- międzynarodowa konkurencyjność sektora rolno-spożywczego
- rozwój obszarów wiejskich
|
|
PROMOCJA POLSKICH OSIĄGNIĘĆ, DOBRE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA |
- marka Polska, promocja Polski w świecie
- działania marketingowe polskich miast i regionów
- międzynarodowe sukcesy polskich branż i firm
- dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
- skuteczność i efektywność strategii i narzędzi zarządzania i Marketingu
- polskie branże/firmy/produkty flagowe, ich konkurencyjność, rozwój i promocja
|
- TURYSTYKA
- REKREACJA
- SPORT
|
ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI, REKREACJI I SPORTU |
- rozwój i promocja turystyki (w tym konkurencyjność oferty turystycznej, turystyczna marka regionów i miast Polski)
- konkurencyjność i promocja polskiego sportu (w tym promocji Polski poprzez sport i promocja polskiego sportu)
- produkty i specjalności regionalne
|
[:]