Staż w Komisji Europejskiej – pierwsze kroki28 lipca 2014Pracownik Biura Telefonicznej Obsługi Klienta20 października 2014 Opublikowane przez wssmia on 7 sierpnia 2014 Kategorie Praktyki i praca Tagi [:pl]Oferty pracy: Complaints Specialist customercare spec Payment Discrepancy Specialist – O3CB06 QAcustomercare Specjalista ds. obsługi klienta [:] Udostępnij0 wssmia Powiązane posty20 czerwca 2016Obsługa Klienta (staż)Czytaj dalej20 czerwca 2016Staż w dziale marketinguCzytaj dalej1 marca 2016Staż na stanowisku: Office AssistantCzytaj dalej Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedziTwój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *Komentarz * Nazwa * E-mail * Witryna internetowa Zapamiętaj moje dane w tej przeglądarce podczas pisania kolejnych komentarzy.